close

今日起身開機洗衫....

梳洗,換衫去接放學....

再食完野返黎屋企...

返到黎屋企女女換衫,我晾衫....

晾完衫等契媽電話...

等左陣就落去...

落到去即刻上車...

上左車就直接入去三門仔老人院....

去到契媽交錢....

我就上去先....

傾左陣契媽黎到...

點知佢爸爸又開始玩野喇...

無耐我同契媽走人...

點知落到地下,車都未上就電話到...

原來係佢爸爸打黎...

當然我地無聽到...

離開老人院就去左大尾督食番個下午茶先....

食完就返黎屋企....

返到黎屋企就開電腦上網....

上左陣網去左沖涼....

沖完涼再上網喇...

點知上到去差不多6:00老公叫我出大中喎....

咁就去喇....

去到就順便做左自己想做既野...

本來諗住過幾日先出既...

咁而家出去就做埋先喇...

搞掂哂老公都黎到喇...

係大中行左陣就去食飯喇....

食完飯就慢慢行返黎屋企...

返到黎屋企開電腦上網....

上網睇野同玩fb....

arrow
arrow
    全站熱搜

    shitch 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()