好多日都無打blog了...

個麻煩友真係麻煩喇....

講佢真係嬲到發火...

呢樣個樣咁...

有事真係唔想理...

但佢又搵我家姐搵我...

點解唔直接搵我...

因為我係電話加左佢黑名單...

佢搵我係我唔會收到佢搵...

所以咪要咁囉...

唉....真係唔想多講....

當人阿四咁叫人做野...

叫你比番車錢又話呢樣個樣...

真係唔明點解會有個咁既人,之前係醫院都艋喇,而家仲要係咁樣...

唔想多講,唔理咁多...

可以一句講哂佢係一個唔可以幫佢既人...

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    shitch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()