之前個blog話唔比再用,咁當然要搵過地方喇...

咁就簡單講下今日做過啲咩野喇...

今早起身開機洗衫,梳洗,換衫....

之後就去左食野喇...

食完野返黎屋企晾衫喇..

點知個天黑哂開始落雨喇...

尋日仲好好天,今日就....

搞掂哂就睇電視...

睇到唔睇上床玩手機....

玩左陣有少少眼瞓...

就好似瞓左陣喇喇...

瞓瞓下侄仔打電話比我...

問我少少野,我話你打我屋企唔好打手提...

因為差緊電,而且我起番身用屋電打比佢...

同仈傾左陣喇...

問佢今日係第一日返中學點樣喇...

有無塞車呀...

佢話無呀,仲話早左返到學敕...

我話你而家自己搶車啲時間預早啲好...

唔同之前小學有校車...

傾左陣佢話有同學搵佢唔傾....

收左線我就睇電視,上網....

好喇,打住咁多先....

arrow
arrow
    全站熱搜

    shitch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()